Systém pre spoločnosti so zdravotnými potrebami
Systém MS CRM zaistí centralizovaný charakter dát, ktoré sú pre spoločnosti dôležité, uľahčí obchodnú operatívu, predajné a servisné procesy vrátane prenosu informácií v spoločnosti.
Systém uľahčí evidenciu zákaziek, objednávok, ponúk podľa špecifických symbolov zadávaných do systému. Automatizované workflow je schopné zaistiť automatizovaný prevod medzi stavmi zákaziek, stráženie termínov a upozornenie na ich aktuálnosť (dátum platnosti, schôdzka, reakcia zákazníka, dátum záruky produktu a iné) a automatické generovanie úloh (napr. po vzniku ponuky pre administratívu). Samozrejmosťou je sledovanie vývoja zákazníka a jeho reakcií.
Radi by ste sa ešte na niečo spýtali?
Kontaktujte ma, iste nájdeme spoločne riešenie.Mgr. Lenka Svrčinová
Head of Strategic Products
Zobrazit kontakt