Spoločnosti SEKO system sme úspešne implementovali novú verziu systému CRM Leonardo 9
Používáme cookies k optimalizaci fungování našeho webu. Dalším prohlížením souhlasíte s jejich používáním.

Spoločnosti SEKO system sme úspešne implementovali novú verziu systému CRM Leonardo 9

(19.01.2021)

Spoločnosť SEKO system s.r.o., ktorý sa zaoberá predajom a servisom prezentačnej techniky v Českej republike, patrí medzi našich stálych klientov už niekoľko rokov.

Vzhľadom k súčasným rastúcim nárokom na on-line komunikáciu a zdieľanie informácií sa spoločnosť SEKO system rozhodla pre modernizáciu verzie systému CRM Leonardo, ktorá umožňuje nadštandardné prácu so zákazníkmi a to všetko pri zachovaní vysokej produktivity práce ako z kancelárie, tak z domova i terénu.

Spoločnosť SEKO system primárne využíva moduly Zákazník pre jednotné dáta o B2B / B2C zákazníkoch na jednom mieste, Aktivity pre evidenciu aktivít u jednotlivých zákazníkov ako sú napríklad schôdzky, telefóny alebo emaily, Ciele pre evidenciu obchodných prípadov, Reporting, Evidencia konkurencie a Kalendár so synchronizáciou s MS Outlook 365.

 

Radi by ste sa ešte na niečo spýtali?

Kontaktujte ma, iste nájdeme spoločne riešenie.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Mgr. Lenka Svrčinová

Head of Strategic Products



© 2020 - 2021 - microsoft-crm.sk

Možno by vás mohlo zaujímať

Nájdete nás aj na