MS CRM Customer Care (starostlivosť o zákazníkov)
Používáme cookies k optimalizaci fungování našeho webu. Dalším prohlížením souhlasíte s jejich používáním.

MS CRM Customer Care

Produkt MS CRM Customer Care bol vytvorený za účelom poskytnúť dynamicky sa rozvíjajúcim spoločnostiam nástroj, ktorý je schopný efektívne pracovať s dátami zákazníkov, reagovať na ich činnosti, zároveň spravovať aj obchodné príležitosti a prípady, zabezpečiť lepší marketing a zvýšiť jeho efektivitu, predaj produktov spoločnosti vhodnejšou segmentáciou trhu a nastavením vhodného procesu pre obchodných zástupcov spoločnosti.

Prínosy:
  • zjednodušenie a zrýchlenie práce obchodných zástupcov, ktorí majú na jednom mieste všetky potrebné predajné informácie.
  • spriehľadnenie predajného procesu nasadením manažérskeho reportingu a zavedením automatizovaného workflow.
  • zjednodušenie a skrátenie doby potrebnej na prípravu zoznamov zákazníkov a kontaktov pre marketingové akcie.
  • spriehľadnenie a zrýchlenie procesu riadenia servisných prípadov pre zákazníkov, ktorí sú nepretržite informovaní o stave svojich požiadaviek


 

Radi by ste sa ešte na niečo spýtali?

Kontaktujte ma, iste nájdeme spoločne riešenie.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Mgr. Lenka Svrčinová

Head of Strategic Products



© 2020 - microsoft-crm.sk

Možno by vás mohlo zaujímať

Nájdete nás aj na