Dynamics 365 Field Service
Predvídajte potreby Vašich zákazníkov a prinášajte nové obchodné prípady pomocou nástroja pre služby spojené so servisnou prác v teréne.
Dynamics 365 Field Service zahŕňa komplexné nástroje pre servisné spoločnosti a služby spojené s prácou v teréne. Modul Field Service riadi celý životný cyklus servisného prípadu od A do Z, čo vedie k plnej spokojnosti zákazníka, zvyšuje lojalitu a prináša nové obchodné príležitosti pomocou kvalitnej komunikácie so zákazníkom a predvídanie jeho potrieb.
PRÍKLADY TYPOV ORGANIZÁCIÍ
KTORÉ POUŽÍVAJÚ APLIKÁCIE PRE SPRÁVU SLUŽIEB V TERÉNEVýroba
Výrobca lekárskych zariadení predáva stroje do nemocníc a kliník a aplikáciu používa na spravovanie služieb údržby v životnosti strojov.
Programy
Spoločnosť zaoberajúca sa výrobou optických káblov používa aplikáciu k reagovaniu na výpadky pri vysielaní technikov do problémových oblastí.
ZDRAVOTNÁ STAROSTLIVOSŤ
Poskytovateľ domácej starostlivosti používa aplikáciu na plánovanie a vysielanie zdravotníckych pracovníkov k správe zdravotnej a inej starostlivosti pre viac pacientov.
ÚDRŽBA VYBAVENIA
Správca zariadenia používa aplikáciu na poskytovanie služieb údržby a opráv pre ohrievacie a chladiace zariadenia.
KĽÚČOVÉ FUNKCIE
APLIKÁCIA DYNAMICS 365 FIELD SERVICE- Pracovné príkazy potrebné predovšetkým na definovanie prác v teréne.
- Nástroje pre plánovanie schôdzok na mieste a optimalizáciu harmonogramov.
- Nástroje na komunikáciu so zákazníkmi, dispečermi, technikmi v teréne a ďalšími zainteresovanými osobami.
- Ľahko použiteľná mobilná aplikácia, ktorá vedie technikov zmenami plánu a servisných prác.
- Možnosť správy pre sledovanie zákazníkov a ich história služieb.
- Pravidelný servis vďaka automatickému generovaniu termínov údržby.
- Správa zásob a objednávok v teréne.
- Automatické generovanie faktúr.
- Monitoring servisných technikov v teréne.
- Analytika kľúčových ukazovateľov pre výkazníctvo.
HLAVNÉ PRÍNOSY
APLIKÁCIA DYNAMICS 365 FIELD SERVICE- Kontácie prác podľa skutočne vynaloženého času na zákazke.
- Skrátenie doby cestovania, najazdených kilometrov a amortizácie vozidla.
- História komunikácie so zákazníkom.
- Online kontakt so zákazníkom.
- Informovanie zákazníkov o stave ich zákazky.
- Plánovanie návštev podľa požiadaviek zákazníka.
- Eliminácia prestojov vďaka riadenej preventívnej údržbe.
Aplikácie na podporu predaja sú špeciálne navrhnuté tak, aby ich sady funkcií, ktoré nepretržite analyzujú rozsiahlu kolekciu dát o
zákazníkoch, pomohli manažérom predaja a predajcom inteligentne riadiť svoje tímy a rýchlo odpovedať na ich...
dozvedieť sa viac...
Riešenie je starostlivo nakonfigurované tak, aby spĺňalo potreby marketingového oddelenia a zabezpečovalo koordináciu s obchodom.
Umožňuje tvorbu marketingového mixu, prehľadnú segmentáciu...
dozvedieť sa viac...
Dynamics 365 Field Service zahŕňa komplexné nástroje pre servisné spoločnosti a služby spojené s prácou v teréne. Modul Field Service
riadi celý životný cyklus servisného prípadu od A do Z, čo vedie k plnej spokojnosti zákazníka, zvyšuje...
dozvedieť sa viac...
Vytvárajte skvelé vzťahy so zákazníkmi s aplikáciami Customer Service, ktoré vám pomôžu zamerať sa na optimálnu spokojnosť zákazníkov.
Customer Service ponúka mnoho funkcií a nástrojov, ktoré môžu organizácie používať na spravovanie...
dozvedieť sa viac...
Viac info o aplikácii Field Service
s vami rád preberiem osobneMgr. Lenka Svrčinová
Head of Strategic Products
Zobrazit kontakt