Dynamics 365 Customer Service
Vytvárajte skvelé vzťahy, ktoré Vám pomôžu zamerať sa na spokojnosť Vašich zákazníkov.
Customer Service ponúka mnoho funkcií a nástrojov, ktoré môžu organizácie používať na správu služieb, ktoré poskytujú zákazníkom.
HLAVNÉ PRÍNOSY
APLIKÁCIA DYNAMICS 365 CUSTOMER SERVICE- Sledovanie problémov zákazníkov pomocou prípadov.
- Záznam všetkej interakcie súvisiacej s prípadom.
- Zdieľanie informácií v znalostnej báze.
- Vytváranie front a smerovanie prípadov do správnych kanálov.
- Vytváranie a monitorovanie rozsahu služieb prostredníctvom zmlúv o rozsahu služieb (SLA).
- Definovanie podmienok služby prostredníctvom nárokov.
- Monitorovanie výkonu a produktivity pomocou zostáv a riadiacich panelov.

Aplikácie na podporu predaja sú špeciálne navrhnuté tak, aby ich sady funkcií, ktoré nepretržite analyzujú rozsiahlu kolekciu dát o
zákazníkoch, pomohli manažérom predaja a predajcom inteligentne riadiť svoje tímy a rýchlo odpovedať na ich...
dozvedieť sa viac...
Riešenie je starostlivo nakonfigurované tak, aby spĺňalo potreby marketingového oddelenia a zabezpečovalo koordináciu s obchodom.
Umožňuje tvorbu marketingového mixu, prehľadnú segmentáciu...
dozvedieť sa viac...
Dynamics 365 Field Service zahŕňa komplexné nástroje pre servisné spoločnosti a služby spojené s prácou v teréne. Modul Field Service
riadi celý životný cyklus servisného prípadu od A do Z, čo vedie k plnej spokojnosti zákazníka, zvyšuje...
dozvedieť sa viac...
Vytvárajte skvelé vzťahy so zákazníkmi s aplikáciami Customer Service, ktoré vám pomôžu zamerať sa na optimálnu spokojnosť zákazníkov.
Customer Service ponúka mnoho funkcií a nástrojov, ktoré môžu organizácie používať na spravovanie...
dozvedieť sa viac...
Viac o aplikácii Customer Service
Vám rád oznámim osobneMgr. Lenka Svrčinová
Head of Strategic Products
Zobrazit kontakt