Customer Service | microsoft-crm.sk

Dynamics 365 Customer Service

Vytvárajte skvelé vzťahy, ktoré Vám pomôžu zamerať sa na spokojnosť Vašich zákazníkov.

Customer Service ponúka mnoho funkcií a nástrojov, ktoré môžu organizácie používať na správu služieb, ktoré poskytujú zákazníkom.



HLAVNÉ PRÍNOSY

APLIKÁCIA DYNAMICS 365 CUSTOMER SERVICE
  • Sledovanie problémov zákazníkov pomocou prípadov.
  • Záznam všetkej interakcie súvisiacej s prípadom.
  • Zdieľanie informácií v znalostnej báze.
  • Vytváranie front a smerovanie prípadov do správnych kanálov.
  • Vytváranie a monitorovanie rozsahu služieb prostredníctvom zmlúv o rozsahu služieb (SLA).
  • Definovanie podmienok služby prostredníctvom nárokov.
  • Monitorovanie výkonu a produktivity pomocou zostáv a riadiacich panelov.
Customer
Aplikácie na podporu predaja sú špeciálne navrhnuté tak, aby ich sady funkcií, ktoré nepretržite analyzujú rozsiahlu kolekciu dát o zákazníkoch, pomohli manažérom predaja a predajcom inteligentne riadiť svoje tímy a rýchlo odpovedať na ich...
dozvedieť sa viac...
Riešenie je starostlivo nakonfigurované tak, aby spĺňalo potreby marketingového oddelenia a zabezpečovalo koordináciu s obchodom.  Umožňuje tvorbu marketingového mixu, prehľadnú segmentáciu...
dozvedieť sa viac...
Dynamics 365 Field Service zahŕňa komplexné nástroje pre servisné spoločnosti a služby spojené s prácou v teréne. Modul Field Service riadi celý životný cyklus servisného prípadu od A do Z, čo vedie k plnej spokojnosti zákazníka, zvyšuje...
dozvedieť sa viac...

Viac o aplikácii Customer Service

Vám rád oznámim osobne
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Mgr. Lenka Svrčinová

Head of Strategic Products



© 2020 - 2023 - microsoft-crm.sk

Možno by vás mohlo zaujímať

Nájdete nás aj na